Bare 4 herrer på kjeglen i kveld, men hvilke
herrer!!
Snorre, Morten, Erik og Helge inntok sedvanlige
plasser i puben for et ørlite glass og på
kjeglebanen var ungdommen fra slagningen før oss
på plass. Det ble rettet en forespørsel til oss
om vi kunne tenke oss å bytte time med de, altså
at vi kjegler fra kl 1500 til kl 1700. Med 2
medlemmer som fortsatt er i jobb blir det
kanskje vanskelig, men vi får tygge på det og
konkludere etter hvert.
Skapet lot seg åpne, takket være Morten. Det ble
skjenket og skålet og jaggu ble det
«kimer-i-klokker» når både Erik, Morten og Helge
slo hver sin nier!
Morten var i det umulige hjørnet denne gangen og
serien 70, 62, 62 og 68 lar seg absolutt høre.
Snorre kunne vise til serien 69 (se bilde), 50,
65 og 57, mens herrene Erik og Helge ikke
uventet bidro til bommekassen med 5 bom hver.
Men stemningen var god, hele tiden!
Snorre og Helge returnerte til sine respektive
etter slagningen, mens Erik og Morten gikk på
indisk restaurant. Og er de ikke kommet hjem, så
sitter de der vel ennå